Czy aby darmaowa kasa na forex?

via No-deposit bonus

W mojej drodze trading-owej wielokrotnie korzystałem i korzystam z bonusów jakie w ramach promocji daje broker. Można wtedy przetestować rożne rzeczy i samego brokera.

Ostatnio trafiłem na całkiem inną promocje “No-deposit bonus”  gdzie za założenie konta i weryfikacje naszych danych dostajemy kase, ale ta kasa jest do dyspozycji na konto inwestycyjne często zwane PAMM. Przyznane 50$ możemy rozdysponować pomiędzy kilku wybranych traderów na podstawie ich statementu.

Osobiście rozdysponowałem tą kwotę na dwie części w celu minimalizacji ryzyka do 2 innych inwertorów którzy swoje wyniki mają płynnie rosnąco przez długi okres czasu.

Na tą chwilę po tygodniu suma sumarum zyski i straty jest jakiś 1$ na plusie łącznie.

Czyli zakładając konto i wysyłając skany dokumentów do zweryfikowania tożsamości co jest normalna procedura w tej branży, kosztowało mnie to jakieś kilka minut pracy. Pół godzinie potwierdzili konto i przyznano 50 baksów mówiąc za free no to trochę koło prawdy leżało. Postanowiłem kusić los raz w miesiącu opublikuje statystyki a jeśli należysz do osób które tak jak ja chcę kusić los to skorzystaj z linku Załóż konto i odezwij się a chętnie odpowiem w które konta rozlokować fundusze.

 

 

Leave a Reply

